Jak zorganizować i wypromować Święto MiastaAdministracja publiczna

Jak zorganizować i wypromować Święto Miasta

Opis szkolenia

szkolenie Jak zorganizować Święto Miasta

„Publiczność narzeka, że co roku jest to samo”; „Nie stać nas na bogaty program”; „Działania promocyjne nie przynoszą efektów, zainteresowanie wydarzeniem maleje”; „Szwankuje współpraca z samorządem, biznesem i organizacjami pozarządowymi”; „Nie mamy czasu na szukanie inspiracji, nikt nam nie pomaga, nie rozwijamy się”.

Jeśli stoją Państwo przed takimi problemami zapraszamy na szkolenie, w takcie którego zaproszeni eksperci pokażą jak można sobie z nimi poradzić. Dostarczymy świeżych inspiracji, zaprezentujemy dobre praktyki z Polski i zagranicy, wyjaśnimy, co stoi za ich sukcesem, ale także wspólnie przeanalizujemy najczęściej popełniane błędy. Wskażemy skuteczne metody zwiększania zaangażowania uczestników wydarzeń, pomożemy zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania wobec oferty kulturalno-rozrywkowej. Wyjaśnimy, jak tworząc program wydarzenia twórczo czerpać z lokalnej tożsamości, wykorzystując do tego celu metodologię interpretacji dziedzictwa. Podpowiemy, jakich narzędzi używać do ewaluacji imprezy, by kolejna jej edycja była jeszcze lepsza. Wspólnie poszukamy nowych możliwości rozwoju dla waszych wydarzeń. A wszystko to podczas warsztatów, w trakcie których znajdzie się czas na krótkie prezentacje, pracę w grupach, a także praktyczne wnioski do wykorzystania podczas organizacji i promocji waszego Święta Miasta.

Do udziału w szkoleniu zapraszamy samorządowych decydentów, pracowników lokalnych i regionalnych instytucji kultury, animatorów, a także inne osoby, które na swoim terenie odpowiadają za organizację i promocję najważniejszych wydarzeń kulturalno-rozrywkowych.

Program

Studia przypadku z Polski i zagranicy

  • praktyczne wnioski
  • analiza czynników sukcesów i najczęściej popełnianych błędów przy organizacji Święta Miasta

Uczestnicy Święta

  • potrzeby, oczekiwania, marzenia
  • sposoby zaangażowanie mieszkańców w tworzenie programu i przebieg wydarzenia

Tematyzacja Święta     

  • jak zrobić imprezę o czymś ważnym w atrakcyjny sposób

Interesariusze Święta

  • kogo warto włączyć w organizację wydarzenia

Wartość dodana

  • jakie korzyści dla miasta i jego mieszkańców może przynieść organizacja imprezy w zmienionej formule

Ewaluacja wydarzenia, wnioski na przyszłość

Korzyści

Dowiedzą się Państwo jak tworząc program wydarzenia czerpać z lokalnej tożsamości.

Poznają Państwo metody zwiększania zaangażowania uczestników wydarzeń.

Dowiedzą się Państwo jakich narzędzi używać do ewaluacji imprezy.

Wspólnie poszukają Państwo możliwości rozwoju dla waszych wydarzeń.

Ekspert

Piotr Idziak
Piotr Idziak

Socjolog i antropolog kultury. Autor narracji wystaw muzealnych i szlaków dziedzictwa. Trener technik oprowadzania (interpretacji dziedzictwa) i moderator zespołowego procesu twórczego. Koordynator badań potencjału rozwojowego wsi tematycznych. Facylitator procesu tworzenia  i wdrażania produktów turystycznych i wydarzeń Wioski Hobbitów i Wioski Labiryntów. Moderator  i współautor planów rozwoju muzeów i instytucji kultury w Małopolsce, m.in. Muzeum Tatrzańskiego, Muzeum Okręgowego w Tarnowie i Muzeum Archeologicznego w Krakowie. Moderator i współautor koncepcji produktów turystyki kulturowej i wydarzeń, m.in. Szlak Wody, Techniki i Rzemiosła TeH2O w Bydgoszczy, Szlak Zabytków Techniki woj. Śląskiego, Trasa Górnicza w Zabytkowej Kopalni Soli „Wieliczka”. Współautor podręcznika interpretacji „Lokalne muzeum w globalnym świecie”. Współautor szkoleniowych gier symulacyjnych, m.in. „Chłopska Szkoła Biznesu” i „Oil City Galicyjska Gorączka Czarnego Złota”. Członek i trener sieci Interpret Europe.

czytaj więcej
Tomasz Stemplewski
Tomasz Stemplewski

Niezależny ekspert ds. place brandingu. W latach 2005 – 2015 dyrektor Wydziału Promocji, Gospodarki i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Odpowiedzialny za powstanie strategii komunikacji marketingowej marki „Śląskie. Pozytywna energia” oraz kreację nowych produktów turystycznych takich jak „Szlak Zabytków Techniki” czy „INDUSTRIADA”. Kierował zespołami na każdym etapie prac związanych z powstaniem  i zarządzaniem wspomnianymi markami tj.: badania rynku i potrzeb konsumenckich, opracowanie strategii komunikacji marketingowej, systemu identyfikacji wizualnej, mapy marki, pozycjonowanie marki, analiza skuteczności prowadzonych działań. Zrealizował kilkanaście kampanii promocyjnych  i wydarzeń marketingowych, o zasięgu regionalnym, krajowym i międzynarodowym. Był odpowiedzialny za prezentację potencjału marki „Śląskie. Pozytywna energia” podczas wystaw światowych EXPO: w Hanowerze 2000, Saragossie 2008, Szanghaju 2012 oraz kilku edycji targów ITB Berlin. Organizował misje gospodarcze, między innymi do Japonii, Chin, USA, Rosji, państw UE.  Realizowane przez niego projekty doczekały się licznych nagród w tym: EFFIE AWARDS, Golden Arrow, Kreatura, Złoty Spinacz, Śląska Rzecz, Złoty Certyfikat POT.

czytaj więcej

Informacje organizacyjne

Cena obejmuje:
Udział w szkoleniu oraz indwyidualne konsultacje z ekspertem
Lunch i nielimitowany serwis kawowy
Materiały szkoleniowe
Certyfikat potwierdzający udział
Możliwość zwolnienia z VAT
Nie czekaj, zgłoś się na szkolenie już dziś!
zapisz się

Dostępne terminy

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zamknij