Psychologiczne podstawy zarządzania - trening z Prof. Zbigniewem NęckimMenedżerskie

Psychologiczne podstawy zarządzania - trening z Prof. Zbigniewem Nęckim

gru12
2 dni
gru13
Warszawa
Zobacz inne dostępne terminy
Do 30 października 2019
1450zł+ 23% VAT
Po 30 października 2019
1690zł+ 23% VAT
Zapisz sięZobacz program

Opis szkolenia

Szkolenie psychologia w biznesie

Trening daje wiedzę i umiejętności związane z funkcjami menedżerskimi, kierowaniem ludźmi, motywowaniem ich, koordynacją zespołowego działania i osiągania zamierzonych celów firmowych. Forma to głównie aktywne ćwiczenia z krótkimi wykładami i prezentacjami uczestników.

Szkolenie psychologia w zarządzaniu

Uwaga: w poszczególnych blokach tematycznych przewidujemy trzy formy czyli wprowadzenie, ćwiczenia i komentarze do działania uczestników. Każdy temat obejmuje mniej więcej dwie godziny dydaktyczne i wymaga aktywności nie tylko prowadzącego ale i wszystkich uczestników. Formy zajęć to gry, zabawy, zadania i testy psychologiczne.

Program

Dzień I

1.Podstawowe funkcje menedżerskie

  • lider czy kierownik, wielostronność sytuacji zawodowych,
  • twarde i miękkie elementy w zarządzaniu: hierarchia władzy;
  • główne ujęcia koncepcyjne . m. in. zarządzanie przez cele;

2. Zdolności i osobowość menedżera sukcesu

  • główne ujęcia tzw. modelu optymalnego.
  • ujęcie Maltza, Covy’ego, Wailteya,
  • osobowość konwencjonalna i rozwojowa pracowników
  • testy ułatwiające autodiagnozę: Koło Fortuny,  Lider;

3. Układy komunikacyjne

  • struktury poziome i pionowe w firmie,
  • kanały oficjalne i nieoficjalne
  • poziomy komunikacyjne (od monologu przez dialog do zbiorowych dyskusji),
  • funkcje aktów komunikacyjnych (opis czy tworzenie społeczności),

4. Motywacja - czynniki skłaniające i mobilizujące do działania

  • czynniki zniechęcające i demotywujące;
  • finansowe i pozafinansowe motywacje, 
  • typologia i rola potrzeb i oczekiwań;

Dzień II

5. Konflikty między ludźmi i grupami

  • sposoby reagowania na sytuacje trudne,
  • źródła i mechanizmy rozwoju konfliktów, - sposoby zarządzania konfliktem,
  • pozytywne strony konfliktu

6. Zespól pracowniczy jako grupa społeczna

  • normy, role społeczne, funkcje grupowe,
  • konformizm i twórcze myślenie zespołowe,
  • wpływ grupy na jednostkę - standardy zespołowe;

7. Emocje i stres zawodowy

  • geneza emocji,
  • techniki samokontroli - 16 sposobów na stres
  • empatia i inteligencja emocjonalna;

8. Negocjacje wewnętrzne

  • symetria i asymetria pozycji w firmie
  • znaczenie  wielostronności układów
  • rzeczowy, miękki czy twardy styl rozmów
  • Batna i ingracjacje;

Ekspert

Zbigniew Nęcki
Prof. dr hab. Zbigniew Nęcki

Psycholog społeczny, wieloletni były dyrektor Instytutu Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.   Autor wielu prac z zakresu kierowania zespołami ludzkimi, technik negocjacji i psychologii biznesu. Posiada ogromne   doświadczenie w prowadzeniu szkoleń menedżerskich i handlowych. Wygłaszał referaty i prowadził wykłady w wielu   akademickich ośrodkach zagranicznych, m.in. w USA, Meksyku, Indiach, Nepalu, Włoszech, Hiszpanii, Francji, Niemczech,   Wielkiej Brytanii, Finlandii. Stały uczestnik publicystycznych programów telewizyjnych i radiowych, komentator bieżących   wydarzeń społecznych. Opublikował osiem książek i ponad sto artykułów z zakresu relacji międzyludzkich. Obecnie jest   zatrudniony na stanowisku profesora zwyczajnego w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie, gdzie   pełni funkcję Dziekana Wydziału Psychologii i Nauk Humanistycznych.

czytaj więcej

Informacje organizacyjne

gru12
2 dni
gru13
Warszawa
DZIEŃ 1: 10:00 - 16:00
DZIEŃ 2: 09:00 - 15:00
Sala Stacja Wiedzy, ul. Kolejowa 47 lok. U-23
Sprawdź lokalizację
Po 30 października 2019
1690zł+ 23% VAT
Cena obejmuje:
Udział w szkoleniu oraz indwyidualne konsultacje z ekspertem
Lunch i nielimitowany serwis kawowy
Materiały szkoleniowe
Certyfikat potwierdzający udział
Możliwość zwolnienia z VAT
Nie czekaj, zgłoś się na szkolenie już dziś!
zapisz się

Opinie

Warsztaty przygotowane profesjonalnie, bardzo duże umiejętności zainteresowania słuchaczy tematem. Doskonały kontakt z uczestnikami, rewelacyjny sposób uniknięcia monotonii grupy.
6 / 6
Wyczerpujące omówienie tematu, możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia. Omawiane rzeczywistych przykładów z bardzo interesującym sposobem narracji, skupiając uwagę uczestników szkolenia
6 / 6

Dostępne terminy

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zamknij