Ekspert

Tomasz Stemplewski

Tomasz Stemplewski

Niezależny ekspert ds. place brandingu. W latach 2005 – 2015 dyrektor Wydziału Promocji, Gospodarki i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Odpowiedzialny za powstanie strategii komunikacji marketingowej marki „Śląskie. Pozytywna energia” oraz kreację nowych produktów turystycznych takich jak „Szlak Zabytków Techniki” czy „INDUSTRIADA”. Kierował zespołami na każdym etapie prac związanych z powstaniem  i zarządzaniem wspomnianymi markami tj.: badania rynku i potrzeb konsumenckich, opracowanie strategii komunikacji marketingowej, systemu identyfikacji wizualnej, mapy marki, pozycjonowanie marki, analiza skuteczności prowadzonych działań. Zrealizował kilkanaście kampanii promocyjnych  i wydarzeń marketingowych, o zasięgu regionalnym, krajowym i międzynarodowym. Był odpowiedzialny za prezentację potencjału marki „Śląskie. Pozytywna energia” podczas wystaw światowych EXPO: w Hanowerze 2000, Saragossie 2008, Szanghaju 2012 oraz kilku edycji targów ITB Berlin. Organizował misje gospodarcze, między innymi do Japonii, Chin, USA, Rosji, państw UE.  Realizowane przez niego projekty doczekały się licznych nagród w tym: EFFIE AWARDS, Golden Arrow, Kreatura, Złoty Spinacz, Śląska Rzecz, Złoty Certyfikat POT.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zamknij