Skuteczna sprzedaż przez telefon i internet - warsztaty praktyczneMenedżerskie

Skuteczna sprzedaż przez telefon i internet - warsztaty praktyczne

Opis szkolenia

Nasze szkolenie z telefonicznych technik sprzedaży to jeden z najbardziej skutecznych sposobów na poprawienie swoich umiejętności sprzedażowych, a tym samym na zwiększenie efektywności w codziennej pracy. Sprzedaż przez telefon jest obecnie jedną z najbardziej skutecznych form dotarcia do klienta, poznania jego potrzeb i zaoferowania mu odpowiedniego produktu. Aby jednak doszło do sukcesu, czyli zakończenia procesu sprzedażowego, niezbędne są odpowiednie umiejętności – szkolenie telemarketing Warszawa pozwoli na ich zdobycie i wykorzystanie w codziennej pracy.

Szkolenie z telemarketingu przeznaczone jest zarówno dla osób, zajmujących się sprzedażą telefoniczną, jak i dla przełożonych. Podczas szkolenia z technik sprzedaży telefonicznej dowiedzą się Państwo, jakie są najnowsze techniki sprzedażowe, jak skutecznie docierać do odpowiednich osób i jak z nimi rozmawiać, w jaki sposób się przedstawiać i prezentować produkt, jak rozwiewać wątpliwości rozmówców, jak efektywnie zarządzać czasem i finalizować transakcję, a także jak powinna wyglądać obsługa posprzedażowa – wszystkie te elementy składają się na profesjonalne szkolenie ze sprzedaży telefonicznej w Warszawie. 

Nowoczesne szkolenie z telemarketingu pozwala na zdobycie wielu umiejętności, kluczowych w sprzedaży telefonicznej. Nasi eksperci opowiedzą Państwu o swoich doświadczeniach, o wnioskach i metodach usprawniania codziennej pracy, a także o najczęściej popełnianych błędach i najtrudniejszych sytuacjach w pracy sprzedawcy telefonicznego.. Wiedza przekazana jest w sposób bardzo przystępny, tak by już następnego dnia po szkoleniu mogli Państwo wprowadzić w życie nowo zdobytą wiedzę i cieszyć się spektakularnymi sukcesami, które przyniesie szkolenie z telemarketingu w Warszawie!

Jest to praktyczne szkolenie ukazujące fakty i obalające wiele mitów podczas sprzedaży przez telefon i Internet. Prowadzący gwarantuje wspaniałą atmosferę oraz bardzo praktyczne podeście do tematu - każdy z uczestników wyjdzie naładowany energią oraz wiedzą co robić, a czego nie, aby skutecznie sprzedawać i komfortowo czuć się podczas rozmów telefonicznych czy pisana maili.

Szkolenie skuteczna sprzedaż fakty i mity:

  • Dziś blisko 50% sprzedaży w Dziale Sprzedaży odbywa się już poprzez Telesprzedaż, w związku z tym jest to zawód coraz bardziej pożądany i ceniony!
  • Telesprzedaż na świecie stanowi już blisko 50% wszystkich zawieranych transakcji i stale rośnie
  • Jest coraz więcej firm, które zajmują się tylko Telesprzedażą bez sprzedaży stacjonarnej!

Czego Klienci najbardziej nie lubią u Telesprzedawców:

  • Niesłuchanie, gadulstwo, kłamanie
  • Brak wiedzy
  • Brak dalszych kontaktów
  • Nieumiejętność zrozumienia potrzeb Klienta
  • Odmowy przyjęcia „NIE” jako ostatecznej odpowiedzi
  • Brak obsługi posprzedażowej

Program

Jak zarządzać czasem w Telesprzedaży fakty i mity:

  • 26% czasu- tyle tylko średnio Telespezedawcy poświęcają czasu na sprzedaż
  • Przeciętny sprzedawca poświęca na sprzedaż jedynie 90 min dziennie- reszta czasu to działania reaktywne, nie przynoszące dochodu
  • 44 minuty dziennie- tyle tylko trwają średnio rozmowy z Klientami
  • Telespezedawcy marnują 80% czasu zostawiając na poczcie głosowej wiadomości - ponad 80% Klientów ich nie odsłuchuje!

Jak się przedstawiać fakty i mity:

  • Średni wskaźnik skutecznych połączeń to zaledwie 6-8%
  • Od 7-15 sekund- zaledwie tyle czasu masz na skuteczne przedstawienie się
  • 3-4 sekundy- zrobienie dobrego wrażenia przez maila
  • Telespezedawcy rezygnują z kontaktu średnio po 4 próbach nieudanych
  • Wyżsi menadżerowie reagują rozmową dopiero po ok 9 próbach telefonicznych
  • Nawet średnio 27 razy trzeba próbować, żeby dodzwonić się do danej osoby, żeby przeprowadzać z nią odpowiednią rozmowę!
  • Cold call- odpowiedni skłania aż 30-50% Klientów do podjęcia dalszego działania 

Jak skutecznie docierać do odpowiednich osób fakty i mity:

  • 48,7%- tyle transakcji podanych w prognozach się finalizuje
  • 30,1%- tyle transakcji w podanych w prognozach nie dochodzi do skutku
  • 21,2%- tyle transakcji w podanych w prognozach kończy się na etapie „brak decyzji”
  • Ponad 80% handlowców marnuje czas rozmawiając z nieodpowiednimi osobami - tzw bez władzy - BW
  • Nigdy z „góry” nie zakładaj, że wiesz kto ma władzę w firmie!
  • Władza jest niewidoczna
  • Władza się przemieszcza
  • Władza się ukrywa

Jak zadawać pytania fakty i mity:

  • 80% wydatków marketingowych na leady idzie w błoto
  • Brak umiejętności kwalifikowania leadów daje tylko 10% okazji sfinalizowania leadów i zaledwie 5,7% dochodów!
  • Zasada 30/70- 30% czasu zadawaj pytania, 70% słuchaj uważnie Klienta!
  • Dobra sprzedaż to nie słowotok tylko umiejętne zadawanie pytań i słuchanie odpowiedzi!
  • Po zadaniu pytania- zamilknij i słuchaj Klienta!!
  • 33% czasu trwa poszukiwanie przez Telesprzedawcę odpowiedniej osoby
  • Wnieś informacje do każdej rozmowy abyś mógł wynieś informacje cenne dla Ciebie

Jak słuchać fakty i mity:

  • Twoim pierwszym zadaniem jest zdobycie informacji a nie sprzedaż!!
  • Zasada 70/30- 70% słuchaj uważnie Klienta, 30% czasu zadawaj pytania!
  • Klienci notorycznie narzekają na brak zrozumienia u Sprzedawców
  • Dzisiejsi Sprzedawcy nie słuchają Klientów, a Klienci Sprzedawców
  • Jesteś tak dobry jak Twoje ostatnie notatki- rób notatki!
  • 50% informacji zapamiętujemy bezpośrednio po rozmowie, a tylko 20% po kilkunastu godzinach!
  • 40% czasu zajmuje dziś słuchanie, komunikowanie się i budowanie porozumienia
  • 30% czasu zajmuje dziś zrozumienie i zidentyfikowanie potrzeb Klienta
  • 20% to pokazy i prezentacje
  • 10% to potwierdzanie i finalizowanie transakcji

Jak rozmawiać z osobami decyzyjnymi na najwyższym szczeblu fakty i mity:

  • Większość transakcji nie zamyka się, ponieważ nie rozmawiasz z osobami decyzyjnymi tylko BW
  • Osoby decyzyjne poświęcają max 2 minuty czasu w 1szej rozmowie- pierwsze 7-15 sekund decyduje co będzie dalej
  • Osoby decyzyjne oczekują inteligentnego, krótkiego przedstawienia Twojej propozycji
  • Osoby decyzyjne bardzo szybko myślą i odpowiadają- bądź na to gotowy!
  • Jeśli chcesz przynależeć do najwyższych szczebli to musisz zacząć żyć i oddychać ich światem
  • Uwierz, że przynależysz i masz pełne prawo rozmawiać z głównymi graczami!
  • Sprzedawcy boją się osób decyzyjnych
  • Sprzedawcy są niepewni w rozmowach z top managerami
  • Sprzedawcy czują się gorsi od osób na stanowiskach
  • Sprzedawcy wierzą w tabliczkę „Nie przeszkadzać” u osób decyzyjnych  

Jak prezentować fakty i mity:

  • Bardzo dobra prezentacja nadaje każdemu procesowi sprzedaży turbo przyśpieszenia i skłania do dużo szybszej finalizacji
  • Ponad 80% decydentów podejmuje wstępną decyzję podczas czy bezpośrednio po prezentacji
  • 20% czasu w dzisiejszym procesie sprzedaży  to pokazy i prezentacje
  • 70% Telesprzedawców deklaruje, że używa do prezentacji z Klientami webinarów, połączeń video czy telekonferencji
  • 52% webinarów jest za każdym razem nagrywana- aż do roku Klienci wracają do tych nagrań
  • Zawsze stosuj próbne pytania finalizujące
  • Każda prezentacja musi zawierać propozycje wartości, zwrot z inwestycji oraz przewagę konkurencyjną 

Jak radzić sobie z zastrzeżeniami fakty i mity:

  • Zastrzeżenia u Klienta to naturalny sposób Jego reakcji
  • Pamiętaj, że Klient myśli o Twojej usłudze zaledwie przez ułamek czasu, podczas gdy Ty o nim przez kilka godzin
  • Dobry sprzedawca wcześniej przewiduje zastrzeżenia i obiekcje Klienta i tak rozmawia, aby zapobiec ich całkowitemu wystąpieniu
  • Popraw umiejętność słuchania- Klienci chcą dziś być słyszalni i wysłuchani
  • Twój głos pokazuje czy jesteś pewny swego i czy jesteś osobą przebojową i przedsiębiorczą
  • To czego się najbardziej obawiasz sam Klient wyczuje i dokładnie takie same zastrzeżenia wrócą do Ciebie
  • W dużej części Twoje podejście tworzy zastrzeżenia
  • 47,5% Firm nie rozumie dlaczego tracą Klientów 

Jak finalizować fakty i mity:

  • Finalizowanie transakcji to nie jest jakieś tajemna umiejętność. Kiedy będziesz kontrolował i pilnował swoich transakcji przez cały proces sprzedaży to dojdzie do ich zamknięcia
  • Skuteczne finalizowanie oznacza więc mistrzowskie opanowanie całego etapu sprzedaży - tego uczymy się całe życie!
  • Nie ma na świecie uniwersalnej metody finalizacji każdego Klienta
  • Żaden sprzedawca na przestrzeni dłuższego czasu nie ma konwersji 100% w zamknięciu transakcji
  • Nie bierz osobiście do siebie odmowy Klienta- to się tyczy najczęściej produktu
  • Nie obawiaj się braku finalizacji, skup się na tym co możesz zrobić i na co masz wpływ i tym się zajmuj
  • Klienci nie zawsze kierują się ceną! 

Sprzedałeś i co dalej? Czyli obsługa posprzedażowa! fakty i mity:

  • Ponad 80% sprzedawców kończy regularny kontakt z Klientem po podpisaniu umowy
  • Blisko 90 % Klientów skarży się, że nie mają regularnego kontaktu po podpisaniu umowy
  • Klienci oczekują takiego samego zaangażowania przez Firmę po sprzedaży jak przed podpisaniem umowy
  • Ponad 50% odchodzi i rezygnuje z usług Firm ze względu na niską obsługę po sprzedaży lub jej brak

Korzyści

szkolenie sprzedaż przez telefon pozwoli na zbudowanie aktywnej postawy sprzedażowej

rozwinie umiejętności i wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży

pozwoli na lepszą organizacje bazy klientów oraz zarządzanie samą rozmową sprzedażową

przygotuje do reagowania na zastrzeżenia i obiekcje Klienta i poprowadzenia rozmowy tak, aby zapobiec ich całkowitemu wystąpieniu

Ekspert

Konrad Nowakowski
Konrad Nowakowski

Współtwórca sukcesu Open Finance, który w ciągu kilku lat stał się liderem branży finansowej w Polsce. Za osiąganie najwyższych wyników sprzedaży, najwyższy standard obsługi Klientów po sprzedaży, ilość poleceń i pomoc innym pracownikom został nominowany na pierwszego w historii trenera i szefa szkoleń sprzedaży w Grupie Getin Holding m.in. w Open Finance, Open Direct, Getin Bank, Noble Bank, Idea Bank, Tax Care pracując tam blisko 10 lat. Podobne sukcesy osiągnął też poza grupą m.in. w Money Expert, At Group , Incaso Group. Eureka Group.

Jestem więc Trenerem Sprzedaży od kilkunastu lat - specjalizacja - Skuteczna sprzedaż na spotkaniu, skuteczna sprzedaż przez telefon i Internet, radzenie sobie podczas rozmowy z trudnym Klientem, negocjacje w zespole i z Klientami, zarządzanie sprzedażą, NLP w biznesie, mowa ciała, wystąpienia publiczne podczas spotkań i szkoleń, autoprezentacja i prezentacja innych osób, wywieranie wpływu na ludzi, sztuka argumentacji i skutecznego porozumienia się, edukacja finansowa własna i Klienta, planowanie finansowe, finanse osobiste, matematyka finansowa, matematyka ubezpieczeniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka.

czytaj więcej

Informacje organizacyjne

Cena obejmuje:
Udział w szkoleniu oraz indwyidualne konsultacje z ekspertem
Lunch i nielimitowany serwis kawowy
Materiały szkoleniowe
Certyfikat potwierdzający udział
Możliwość zwolnienia z VAT
Nie czekaj, zgłoś się na szkolenie już dziś!
zapisz się

Dostępne terminy

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zamknij