szkolenie windykacja przedsądowa
Windykacja dosłownie oznacza dochodzenie roszczeń, obronę konieczną, a nawet zemstę. Sytuacja windykacyjna najczęściej jest sytuacją trudną i niezręczną. Wiele osób doświadcza trudnych dylematów. Większość przedsiębiorstw posiada własne działy lub pojedyncze osoby zajmujące się odzyskiwaniem należności, coraz częściej za monitorowanie płatności i egzekwowanie zapłaty odpowiedzialni są przedstawiciele handlowi.
Jeśli chcą Państwo:
- poznać "psychologię dłużnika", która pozwala zrozumieć prawdziwie motywy działania dłużników i w związku z tym dobranie odpowiedniej strategii postępowania,
- poznać sposoby radzenia sobie z "grami" i wymówkami stosowanymi przez klientów – dłużników,
- pogłębić wiedzę i praktycznie przećwiczyć skuteczne rozmowy windykacyjne, a w związku z tym zwiększyć własną skuteczność na etapie windykacji polubownej,
- zadbać o własne BHP pracy w związku z rozmowami z dłużnikami,
- zadbać o relacje z klientem-dłużnikiem i zminimalizować negatywne skutki rozmów windykacyjnych dla dalszych kontaktów z klientem
zapraszamy do udziału w szkoleniu z technik miękkiej windykacji.
Szkolenie adresujemy do:
- przedstawicieli handlowych do obowiązków, których należy pilnowanie terminów zapłaty, przypominanie o zapłacie, telefoniczna i bezpośrednia windykacja należności,
- osób pracujących w działach finansowych, księgowych, prawnych przedsiębiorstw odpowiedzialnych za telefoniczną i bezpośrednią windykację należności,
- pracowników spółdzielni mieszkaniowych, gmin i innych instytucji,
- radców prawnych, asystentów prawników i innych pracowników kancelarii prawnych odpowiedzialnych także za windykację przedsądową,
- księgowych, pracowników sekretariatów, biur Zarządu, odpowiedzialnych za monitowanie zaległości płatniczych,
- właścicieli firm, osoby zarządzające i inne osoby odpowiedzialne za tworzenie strategii windykacyjnej przedsiębiorstwa