Ekspert

Dorota Dańczak-Król

Dorota Dańczak-Król

Od 2007 roku pracuje jako trener, coach, asesor AC/DC, mentor, manager projektów, konsultant. Jako trener prowadzi m.in. szkolenia z zakresu: 1. obsługi klienta (w tym obsługi interesanta w administracji publicznej), rozmów z trudnymi klientami, asertywności, komunikacji interpersonalnej, 2. strategii rozwiązywania konfliktów, 3. rozmów podsumowująco-oceniających, rozmów dyscyplinujących i derekrutacyjnych, asertywności i negocjacji szefowskich, 4. technik miękkiej windykacji. Zrealizowała ponad 1000 dni szkoleń i warsztatów, m.in. dla: NIK, RWE STOEN, Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, Poczty Polskiej, PZU, RWE STOEN, Banku Gospodarstwa Krajowego, Roche Polska, itd.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zamknij