Trudne rozmowy menedżerskie - 6 kluczowych kompetencjiMenedżerskie

Trudne rozmowy menedżerskie - 6 kluczowych kompetencji

Opis szkolenia

Kluczowe rozmowy menedżera 

Trudne rozmowy z pracownikami szkolenie Warszawa to szkolenie dla menedżerów, które w kompleksowy sposób przygotowuje ich do przeprowadzania rozmów, które mogą być szczególnie wymagające dla każdej ze stron. Nasz menedżerskie szkolenie o kluczowych rozmowach pozwala nabyć takie umiejętności jak przemawianie, mające na celu zmotywowanie pracowników i usprawnienie pracy, umiejętność egzekwowania przestrzegania zasad od pracowników, którzy nie wypełniają swoich obowiązków, umiejętność delegowania zadań oraz mądrego wykorzystywania informacji zwrotnej wzmacniającej i korygującej, a także efektywnego przeprowadzania rozmów rekrutacyjnych.   

Trudne rozmowy pojawiają się w pracy każdego menedżera. Kluczową umiejętnością w pracy menedżera jest odpowiednie kierowanie pracownikami w taki sposób, aby byli zmotywowani, sumiennie wykonywali swoje obowiązki, a jednocześnie by byli zadowoleni z pracy. Umiejętność prowadzenia kluczowych rozmów z pracownikami pozwoli na efektywniejszą pracę całej firmy, a jednocześnie na zwiększenie komfortu pracowników i menedżerów – dzięki nabytym kompetencjom rozmowy przestaną być źródłem stresu i nieporozumień, a staną się sposobem na znalezienie porozumienia i wypracowania wspólnych propozycji rozwiązania problemu lub podniesienia efektywności firmy.  

Zapraszamy na szkolenie w Warszawie z trudnych rozmów z pracownikami, przeznaczone dla kadry menedżerskiej. Podczas szkolenia menedżerskiego przekazana zostanie wiedza oraz praktyczne wskazówki na temat prowadzenia rozmów oraz rozwiązywania kluczowych problemów na drodze dialogu. Podczas szkolenia menedżerskiego z rozmów będą Państwo mieli możliwość podzielenia się swoimi doświadczeniami – innowacyjna forma szkolenia to najlepszy sposób nie tylko na przekazanie wiedzy. ale też na uświadomienie sobie istniejących problemów i wskazanie rozwiązań, które w przypadku trudnych rozmów z pracownikami są niezbędne.

Kluczowe umiejętności ukształtowane po szkoleniu rozmowy menedżera:

  • Umiejętność przeprowadzenia expose szefa jako narzędzia do usprawniania pracy i kontraktowania zasad
  • Umiejętność egzekwowania zasad, działania od pracowników nie wypełniających obowiązków
  • Umiejętność zastosowania informacji zwrotnej wspierającej i korygującej
  • Umiejętność delegowania zadań, działań

Twój plan rozwoju

  • Co mogę ZACZĄĆ robić?
  • Co mogę PRZESTAĆ robić?
  • Czego mogę WIĘCEJ robić?
  • Czego mogę MNIEJ robić?
  • Co mogę INACZEJ robić?

Program

ROZMOWA I - EXPOSE SZEFA

  • Kiedy i jak prowadzić expose?

  • Struktura expose szefa
  • Przygotowanie – co chcemy przekazać i co usłyszą ludzie?

  • Ćwiczenie - EXPOSE SZEFA

ROZMOWA II – NIEWYPEŁNIANIE OBOWIĄZKÓW

  • Drabina interwencji w komunikacji

  • Najczęściej popełniane błędy przez menedżerów,


ROZMOWA III -  FEEDBACK WSPIERAJĄCY I KORYGUJĄCY

  • Informacja zwrotna  czym jest i po co?
  • informacja zwrotna wzmacniająca i korygująca

  • Rodzaje informacji zwrotnej

  • Ćwiczenie – Informacja zwrotna wzmacniająca i korygującą warunki skuteczności.

ROZMOWA IV – ROZMOWA REKRUTACYJNA

  • Czym jest rozmowa rekrutacyjna
  • Jak zbudować efektywny kwestionariusz wywiadu kompetecyjnego
  • Zasady rozmów rekrutacyjnych I oceniających

ROZMOWA V - DELEGOWANIE ZADAŃ

  • Co możemy delegować?
  • Jak delegować, żeby nie wróciło do nas?

  • Formułowanie komunikatów delegujących w sposób podnoszący zaangażowanie i inicjatywność pracowników

  • Diagnoza - Delegowanie zadań. Jaki mam styl?

ROZMOWA VI – ROZMOWA MOTYWACYJNA – RETENCJA PRACOWNIKA

  • Jak wyrażać uznanie i doceniać pracownika by wzmacniać pozytywne postawy?

  • Rodzaje komunikatów pozytywnych
  • Stopniowalność komunikatów pozytywnych

  • Oczekiwania pracowników dotyczące pozytywnej oceny


Korzyści

Na szkoleniu kluczowe rozmowy menedżera przedstawimy: budowanie efektywnych relacji z pracownikami w zespole

Określenie obszarów mocnych i słabych stron w komunikacji z pracownikami

Przećwiczenie sposobów i technik na przykładach najczęściej występujących trudności w zarządzaniu ludźmi

Wzmocnienie autorytetu menedżera i budowanie autorytetu menedżera

Ekspert

Cyprian Jędrkowiak
Cyprian Jędrkowiak

Coach, Teamcoach, trener i menedżer z pasji, wykształcenia i zawodu. Pasjonat tego co robi. Jego motto ‘zwycięzcy nigdy nie rezygnują, rezygnujący nigdy nie zwyciężają” – liczy się skuteczność . Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Teamcoach na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Posiada 13 letnie doświadczenie w sprzedaży, zarządzaniu. Certyfikowany Konsultant Harrison Assessments i Assessor AC/DC. Tworzył i nadzorował wykonanie planów kosztowych zakupowych i sprzedażowych, rekrutował i motywował pracowników, budował zespół i kreował politykę zakupową i sprzedażową firmy. Jako trener i Coach swojego zespołu, stworzył Standard Obsługi Klienta oraz współtworzył system identyfikacji wizualnej firmy i programu Mystery Shopping. Dodatkowo był odpowiedzialny za stworzenie spójnego systemu komunikacji wewnątrz firmy i spójnego wizerunku firmy w otoczeniu biznesowym.

Jest certyfikowanym Coachem ICC (International Coaching Community) Certyfikowanym Konsultantem HARRISON ASSESSMENT , Konsultantem MindSonar Metaprofiles, Certyfikowanym Assessorem ACDC, Trenerem NLP (In the Art of NLP Chris Hall); specjalizuje się w szkoleniach dla średniej i wyższej kadry kierowniczej.

czytaj więcej

Informacje organizacyjne

Cena obejmuje:
Udział w szkoleniu oraz indwyidualne konsultacje z ekspertem
Lunch i nielimitowany serwis kawowy
Materiały szkoleniowe
Certyfikat potwierdzający udział
Możliwość zwolnienia z VAT
Nie czekaj, zgłoś się na szkolenie już dziś!
zapisz się

Dostępne terminy

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zamknij