Zarządzanie zespołem sprzedażyMenedżerskie

Zarządzanie zespołem sprzedaży

Opis szkolenia

Menedżer sprzedaży to nie tylko skuteczny handlowiec, jego rola jest jedną z kluczowych w każdej firmie. Jednak bez rozwijania odpowiednich kompetencji, bycie skutecznym liderem w biznesie jest dziś niemożliwe, zwłaszcza w czasach, w których tak duży nacisk - obok specjalistycznej wiedzy - kładzie się na umiejętności społeczne. Proponowane szkolenie to kompetencyjne must-have każdego skutecznego menedżera zespołu sprzedaży, który nie tylko zarządza, ale jest także liderem swojego zespołu.

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, które pozwoli Państwu:

- uświadomić sobie jakie są kluczowe zadania stojące przed menedżerem zarządzającym zespołem sprzedaży który nie tylko zarządza, ale jest przede wszystkim liderem,

- dowiedzieć się, jak przeprowadzić efektywną rekrutację handlowca i jakich błędów należy się wystrzegać rekrutując nowego pracownika,

- dowiedzieć się, czym jest onboarding i jaki ma wpływ na efekty pracy handlowca,

- zdobyć wiedzę, jak określać poziom dojrzałości zawodowej swoich pracowników i dobierać sposoby rozwoju ich kompetencji, aby podnosić efektywność swoich pracowników,

- poznać główne zasady zarządzania efektywnością pracy zespołu handlowego i efektywnego określania celów,

- dowiedzieć się, jak prowadzić skuteczne rozmowy, w trakcie których wyznacza pracownikom cele do realizacji, monitoruje oraz rozlicza z efektów ich realizacji.

Program

MODUŁ I: Rola menedżera zespołu sprzedaży

  • Oczekiwania wobec menedżera zespołu sprzedaży
  • 10 reguł dobrego zespołu
  • Przywództwo w zarządzaniu sprzedażą

MODUŁ II: Budowanie zespołu sprzedaży

  • Jak nowocześnie rekrutować handlowców?
  • 10 najczęstszych błędów w rekrutacji do działu handlowego
  • Rekrutacja i co dalej? – onboarding handlowca

MODUŁ III: Doskonalenie kompetencji zespołu sprzedaży

  • Określanie poziomu dojrzałości zawodowej pracowników
  • Dopasowanie metod rozwoju do poziomu dojrzałości zawodowej pracownika
  • Tworzenie indywidualnych planów rozwoju zawodowego swojego zespołu

MODUŁ IV: Efektywność zespołu sprzedaży i zarządzanie nią

  • Złote zasady efektywnego delegowania
  • Wyznaczanie handlowcom celów i zadań operacyjnych
  • Monitorowanie i rozliczanie z realizacji celów i zadań

Korzyści

Opanowanie skutecznych metod efektywnego wspierania i nadzorowania pracy handlowców

Zdobycie wiedzy jak przeprowadzić efektywną rekrutację nowego pracownika i wdrożyć go do pracy w dziale sprzedaży

Nabycie wiedzy jak skutecznie definiować cele jako menedżer sprzedaży

Opanowanie technik udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej

Ekspert

Agnieszka Dzienisiewicz
Agnieszka Dzienisiewicz

TRENER BIZNESU |COACH | INTERIM HR BIZNES PARTNER

Z biznesem współpracuję w obszarach dotyczących: budowania współpracy w zespołach i efektywności menedżerskiej oraz usprawniania procesów biznesowych (m.in. planowanie szkoleń efektywnych biznesowo, zmiana standardów obsługi klienta, zmiana stylu zarządzania zespołem, przeprowadzanie ocen). Wspieram kadrę menedżerską we wdrażaniu zmian w organizacji, w radzeniu sobie z nieefektywnością procesów i z tym, co blokuje zespoły przed osiąganiem oczekiwanych wyników. Pomagam im podnieść ich skuteczność i wspieram w realizacji ważnych dla organizacji celów. Z wykształcenia jestem socjologiem. Od 2004 roku kompetencje trenerskie i coachingowe rozwijam uczestnicząc w kursach trenerskich, mentoringach i superwizjach oraz w programach dla coachów i mentorów organizowanych przez ICF Polska.

Moje doświadczenie zawodowe to:

-14 lat doświadczenia w realizacji projektów szkoleniowo - rozwojowych jako trener i menedżer szkolący (zrealizowanych ponad 7000 godzin szkoleniowych, w tym ponad 3000 godzin pracy z kadrą menedżerską);

- doświadczenie z przeprowadzonych ok 500 godzin coachingu indywidualnego;

- ponad 6 lat doświadczenia menedżerskiego.

Prowadzę:

- działania rozwojowe związane ze skutecznością działań sprzedażowych, w tym: treningi indywidualne z handlowcami, optymalizacja procesów sprzedażowych, techniki sprzedaży, negocjacje, obsługa klienta,

- coachingi grupowe i zespołowe oraz szkolenia rozwijające kompetencje kierowników średniego oraz wyższego szczebla w obszarach dotyczących m.in.: psychologii w zarządzaniu, przywództwa i budowania zespołu, wyznaczania celów, delegowania i monitorowania, motywowania, komunikacji menedżerskiej, oceny pracy pracowników, rozwoju kompetencji pracowników, coachingu menedżerskiego, coachingu sprzedaży, mentoringu;

- warsztaty ogólnorozwojowe, np.: komunikacja i współpraca w zespole, zarządzanie sobą w czasie, asertywność, zarządzanie sobą w zmianie, przygotowywanie prezentacji i prowadzenie wystąpień publicznych, efektywność osobista, inteligencji emocjonalne, asertwności;

- szkolenia specjalistyczne, np.: efektywność uczenia ludzi dorosłych, procesy naboru i ocen okresowych pracowników, rekrutacja i derekrutacja pracowników, szkolenia dla trenerów

Realizowałam coachingi i szkolenia m.in. dla: GES Internalional, TSTronic, Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o., Grupa Techno – Service S.A., GUE Suez S.A., UPC Polska Sp. z o.o., Poczta Polska SA, Deloitte, Provident Polska Sp. z o.o., Instytut Wydawnictwa Raabe, BC Edukacja SP. z o.o., Egmont Polska Sp. z o.o., Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o., Grupa Orlen SA, ASmet Sp. z o.o., Gamma Sp. J., BMM Sp. z o.o., AP Edukacja Sp. z o.o., Klaster Mazurskie Okna, MORIZON SA, Libella Sp. z o.o., AZ-Color Sp. z o.o., P.P.M. Klimawentex Sp. z o.o.,  Kancelaria Prawna Krzysztof Rożko i Wspólnicy Sp. z o.o., Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. H. Chodkowskiej w Warszawie, Akademia Medyczna we Wrocławiu, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Sprawiedliwości, Urząd Żeglugi Śródlądowej, Rządowe Centrum Legislacji, Ministerstwo Sprawiedliwości, Urząd Miejski w Sulejówku, Urząd Miejski w Legionowie, Urząd Miejski w Zambrowie, Urząd Miejski w Ostrołęce, Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

czytaj więcej

Informacje organizacyjne

Cena obejmuje:
Udział w szkoleniu oraz indwyidualne konsultacje z ekspertem
Lunch i nielimitowany serwis kawowy
Materiały szkoleniowe
Certyfikat potwierdzający udział
Możliwość zwolnienia z VAT
Nie czekaj, zgłoś się na szkolenie już dziś!
zapisz się

Opinie

Przydatne z perspektywy zastosowania technika budowania zespołu w praktyce. Usystematyzowanie wiedzy, uporządkowanie działań w zespole. Praktyczne rozwiązania, które zastosuję w pracy.
6 / 6
Warsztaty prowadzone w ciekawy sposób, dzięki temu dużo łatwiej było przyswoić wiedzę. Praca w małych grupach, dużo ćwiczeń i przykładów. Formuła pozwalała na dotarcie do szkolonych osób.
6 / 6

Dostępne terminy

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zamknij