dr A. Marzęda - Wizerunek instytucji publicznejAdministracja publiczna

dr A. Marzęda - Wizerunek instytucji publicznej

maj15
1 dzień
maj15
Warszawa
Zobacz inne dostępne terminy
Do 8 maja 2024
790zł+ 23% VAT
Po 8 maja 2024
890zł+ 23% VAT
Zapisz sięZobacz program

Opis szkolenia

Szkolenie wizerunek instytucji publicznej

Budowanie wizerunku instytucji publicznej polega na stworzeniu pozytywnego wizerunku organizacji w oczach społeczeństwa. Jest to proces długotrwały i skomplikowany, wymagający koordynacji działań w różnych obszarach, takich jak komunikacja, marketing, public relations, czy branding. Aby zbudować pozytywny wizerunek instytucji publicznej, ważne jest, aby organizacja była transparentna, otwarta i odpowiedzialna. Istotne jest również budowanie zaufania wśród społeczeństwa poprzez dbanie o jakość usług, realizowanie misji i celów organizacji oraz uczciwe i etyczne działanie. Inne ważne elementy budowania wizerunku instytucji publicznej to inwestowanie w wizerunek marki, rozwijanie pozytywnych relacji z innymi organizacjami, inicjowanie aktywności społecznych, czy udzielanie wsparcia dla inicjatyw społecznych. Wreszcie, aby skutecznie budować pozytywny wizerunek instytucji publicznej, należy stale monitorować opinię publiczną i reagować na sygnały, które wskazują na ewentualne problemy czy wątpliwości wobec organizacji. Dzięki temu można szybko i efektywnie działać, co pozwoli utrzymać pozytywny wizerunek instytucji publicznej. 

Program

Wizerunek

  • Corporate identity
  • Wiarygodność / zaufanie / świadomość
  •  Komunikacja wizualna

Personal branding

  • Budowanie wizerunku autorytetów
  • Personal branding i budowanie marki własnej, komunikacja interpersonalna
  • Techniki i reguły wywierania wpływu, skłaniania innych do słuchania
  • Komunikacja niewerbalna: głos jako narzędzie wpływu, dotyk (uścisk dłoni, poklepywanie, obejmowanie), postawa i mowa ciała: kontakt i sygnały wzrokowe, gesty, mimika, przyjmowane pozy, magia uśmiechu, praca rąk i nóg, panowanie nad wyrazem twarzy,
  • Komunikacja werbalna: budowanie relacji i więzi, ocena i porównywanie ludzi, uczuć i rzeczy zgodnie z posiadanymi postawami, poglądami i wartościami, definiowanie uczuć, myśli, doświadczeń, przedstawianie i dyskutowanie o własnych poglądach i doświadczeniu, ocena ludzi zgodnie ze swoimi poglądami, treść wypowiedzi, płynność mowy, metafrazy, parafrazowanie, modulowanie i akcent. 

Relacje i komunikacja z otoczeniem

  • Public Relations – relacje i komunikacja z otoczeniem, media relations i zmiana modelu pracy dziennikarzy, komunikacja wewnętrzna, e-PR, sponsoring, monitorowanie mediów, zarządzanie kryzysowe, employer branding, corporate identity
  • Komunikacja kulturowa – symbolizacja, wartości, normy i typologie kulturowe, zmiany pokoleniowe, technologiczne i kulturowe, globalizacja kultury i komunikowanie międzykulturowe
  • Skutki i zmiany oraz błędy i bariery w procesie komunikowania – agresja i przemoc, mity i stereotypy, uprzedzenia, zmiana w interakcjach społecznych, wpływ internetu na problemy w komunikowaniu się, uwarunkowania organizacyjne, zniekształcenia poznawcze, rozbieżności w interpretacji
  • Praca z trudnymi klientami
  • Prywatne profile w mediach społecznościowych

 Aspekty techniczne

  • Komunikacja mailowa
  • Język urzędowy vs. prosty 

Korzyści

Poprawa postrzegania instytucji - dobre zarządzanie wizerunkiem pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku instytucji w oczach społeczeństwa. Pozwala to na zwiększenie zaufania i wiarygodności instytucji

Lepsza komunikacja - wiedza na temat budowania wizerunku instytucji publicznej pozwala na bardziej efektywną i skuteczną komunikację z różnymi grupami interesariuszy, takimi jak media, pracownicy, mieszkańcy i inwestorzy

Lepsze wyniki - udział w szkoleniu pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań społeczeństwa oraz efektywniejsze dostosowanie działań instytucji do tych potrzeb, co może przyczynić się do osiągania lepszych wyników.

Unikanie kryzysów - wiedza na temat zarządzania wizerunkiem może pomóc w unikaniu kryzysów i skutecznej reakcji na nie, co jest szczególnie ważne dla instytucji publicznych, które są szczególnie narażone na publiczną krytykę i kontrolę

Ekspert

Agnieszka Marzęda
dr Agnieszka Marzęda

Adiunkt w Katedra Komunikacji Społecznej i Public Relations Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii. Wykładowca na UW, SWPS oraz WSB. Prowadzi kursy i szkolenia dla firm i organizacji non-profit, a także kursy na UO UW. Na co dzień współpracuje z mediami, managerami public relations oraz marketingu, jak również agencjami reklamowymi i PR. Publishing Manager w London Wall Publishing, sekretarz Car of the Year Polska, członkini Rady Sektorowej ds. Komunikacji Marketingowej, PSPR, PTKS oraz PNTM. Posiada doświadczenie w zarządzaniu, prowadzeniu kampanii komunikacyjnych i marketingowych, e-commerce oraz działaniach wspomagających e-biznes. Wspiera działania organizacji non-profit. W ciągu ostatniego roku przepracowałam co najmniej 800 godzin, prowadząc różnego rodzaju zajęcia, kursy, wykłady i szkolenia, jak również spotkania tutoringowe 

czytaj więcej

Informacje organizacyjne

maj15
1 dzień
maj15
Warszawa
DZIEŃ: 09:00 - 15:00
Sala Stacja Wiedzy, ul. Kolejowa 47 lok. U-23
Sprawdź lokalizację
Do 8 maja 2024
790zł+ 23% VAT
Cena obejmuje:
Udział w szkoleniu oraz indwyidualne konsultacje z ekspertem
Lunch i nielimitowany serwis kawowy
Materiały szkoleniowe
Certyfikat potwierdzający udział
Możliwość zwolnienia z VAT
Nie czekaj, zgłoś się na szkolenie już dziś!
zapisz się

Dostępne terminy

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zamknij