Ekspert

Lidia Borkowska

Lidia Borkowska

Trener i praktyk biznesu z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej, produkcyjnej, IT i finansowej, które zdobywała w takich firmach jak: PTK Centertel (Operator sieci Orange), Polska Telefonia Cyfrowa (Operator sieci T-Mobile) i Lotte Wedel. Jako Head of HR w ProService Finteco wspierała wdrożenia zmian i optymalizacji w ramach procesów fuzji i przejęć (M&A). Absolwentka andragogiki na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Certyfikowany Konsultant DISC D3. Realizuje projekty doradczo-rozwojowe i szkoleniowe z zakresu kreowania strategii firmowych, zarządzania zmianą, budowania kultury organizacyjnej, tworzenia efektywnych struktur pracowniczych, przywództwa zespołowego i osobistego, nowoczesnych rozwiązań w obszarze procesów personalnych (m.in. restrukturyzacja, onboarding i offboarding, systemy ocen pracowniczych, systemy motywacyjne, model kompetencji, zarządzanie talentami, zaangażowanie i satysfakcja Pracowników, wycena stanowisk, programy wellbeingowe, programy CSR i EB) Tworzy i wdraża standardy obsługi Klienta w zespołach obsługi Klienta i zespołach sprzedażowych, a także standardy pracy zespołów trenerskich. Prowadzi audyty struktur organizacyjnych, procesów HR i procesów customer service. Jest autorką gier szkoleniowych i symulacji z zakresu komunikacji, przywództwa, negocjacji, obsługi Klienta. 

Współtworzyła i realizowała strategiczne projekty ogólnofirmowe, między innymi:

  • nowa strategia HR, sprzedaży, logistyki, produkcji w branży telekomunikacyjnej, produkcyjnej, IT
  • wdrożenie Customer Relationship Management w kanale sprzedaży i obsługi Klienta
  • realizacja projektu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości „Zarządzanie Kompetencjami w MSP”
  • rebranding marki Idea na Orange- wdrożenie kultury organizacyjnej po zmianie właściciela firmy Lotte Wedel  

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zamknij