Ekspert

Jacek Czapski

Jacek Czapski

Senior trener, konsultant i coach z certyfikatem ICF doświadczeniem managerskim - biznesowym oraz z przygotowaniem psychologicznym. SWPS: Społeczna Psychologia Kliniczna, w tym roczny kurs specjalizacyjny Psychologia kryzysu, stresu i zmiany. Certyfikat Trenera HRD BP - Human Recourses Development Business Partner™ - potwierdza praktyczne doświadczenie w stosowaniu metodyki projektowania, realizowania i ewaluacji szkoleń (projektów rozwojowych) w sposób efektywny biznesowo. 

Znajomość rynku szkoleniowego - 15 lat jako trener zewnętrzny i coach, w tym 7 lat jako członek zarządu i 4 lata jako udziałowiec w firmie szkoleniowo doradczej. Udział w wielu postępowaniach dotyczących wyłonienie optymalnych wykonawców szkoleń.

Specjalizuje się Jako trener, konsultant i coach nie tylko w we wspieraniu rozwoju sprzedaży czy obsługi klienta, przywództwa i zarządzania, ale również w szeroko rozumianej psychologii biznesu i organizacji. Jako trener i coach współpracował z managerami i specjalistami bardzo różnych branż w cyklach kompleksowo rozwijających kompetencje managerskie oraz specjalistyczne. Sprawdza się również projektach interwencyjnych – rozwiązujących konkretne problemy. czy wdrażających nowe zasady działania, standardy. Jedną z jego specjalności przygotowywanie do wystąpień publicznych, negocjacji lub do prowadzenia szkoleń albo realizowania polityki szkoleniowej wspierającej realizację strategii biznesowej. 

Wspierał np. kadrę managerską w przekształceniach dotyczących strategii firmy oraz kultury organizacyjnej w PKP Intercity (2014-2016) czy np. w procesie fuzji banków DNB Nord – BISE.  

Wdrażał standardy obsługi klienta oraz sprzedaży osobistej i telefonicznej oraz doskonalił kompetencje sprzedażowe w różnych branżach – wspierając realizację wymiernych celów – referencje na życzenie.

Pomaga m.in. w rozwoju kompetencji w obszarach: sprzedaży i negocjacji, wystąpień publicznych, ograniczaniu wpływu stresu na skuteczność zawodową i zapobiegania wypaleniu czy komunikacji w trudnych sytuacjach oraz negocjacji. Udzielał wsparcia w postaci konsultacji i warsztatów psycho-edukacyjnych w obliczu zmian i kryzysów np. dotyczących zespołu, firmy czy całego rynku. 

Wspiera managerów oraz specjalistów w wielu projektach obejmujących m.in. rozwiązywanie w konfliktów, budowanie zasad współpracy i komunikacji w zespole czy pomiędzy zespołami. Jest licencjonowanym Trenerem metody treningu Transforming Communication™ - negocjacje, mediacji, asertywności, komunikacji w trudnych sytuacjach (również w obsłudze klienta i sprzedaży) oraz w rozwiązywanie konfliktów. itp. 

Pomaga managerom w doskonaleniu efektywności sprzedaży, komunikacji w ich zespołach czy w podnoszeniu jakości obsługi klienta, szczególnie w trudnych sytuacjach. Specjalizuje czy w procesach wdrażania i wspierania zmian wymagających zmiany postaw nawyków, wypracowania nowych standardów czy wdrożenia i upowszechnienia dobrych praktyk.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zamknij