PPS
+48 22 100 44 61
kalendarz szkoleń biznesowych
II edycja: Zaawansowane techniki sprzedaży

II edycja: Zaawansowane techniki sprzedaży

CENA:
990 zł + 23% VAT
Przy zgłoszeniu przesłanym do 17 maja 2018
1190 zł + 23% VAT
Przy zgłoszeniu przesłanym po 17 maja 2018

24-25.05.2018
I dzień 10:00-16:00
II dzień 09:00-15:00
Kolejowa 47 lok. U-23 Warszawa
Warsztaty
Opis

Zaawansowane techniki sprzedaży szkolenie

Celem tego szkolenia jest zaprezentowanie najskuteczniejszej wiedzy z zakresu Programowania Neurolingwistycznego (NLP), oraz Psychologii wywierania wpływu. Przedstawione zostaną techniki wykorzystywane przez najskuteczniejszych negocjatorów, sprzedawców, handlowców oraz menedżerów, służące uzyskiwaniu celów biznesowych. W trakcie szkolenia uczestnicy wezmą udział w warsztatach i ćwiczeniach sprzedażowych, bazujących na prezentowanej wiedzy.

Szkolenie będzie prowadzone w 60% metodą warsztatową. Pozostały czas poświęcony zostanie na przedstawienie koncepcji Typologii Klientów w świetle psychologii poznawczej i na pracę własną oraz w parach, nad tworzeniem autorskich technik sprzedaży uczestników szkolenia, które będą najlepiej dostosowane do aktualnych problemów zawodowych uczestników.





Korzyści
Nauczysz się bardzo precyzyjnie wywoływać u klienta określone uczucia związane z Twoim produktem/usługą, dzięki czemu produkt/usługa, zacznie się Twojemu klientowi bardzo dobrze kojarzyć. Będziesz potrafił umiejętnie stosować metafory i stosować zaawansowane techniki sprzedaży, które sprawią, iż klientowi będzie bardzo trudno odmówić skorzystania z Twojej oferty. Będzie potrafił tak precyzyjnie prezentować produkt, że obalisz niemal wszystkie obiekcje klienta, zanim zdąży je on wypowiedzieć.

Program
Dzień I
ta część szkolenia służy opanowaniu umiejętności Słuchania Odzwierciedlającego, niezbędnego do skutecznej analizy potrzeb i oczekiwań klienta oraz zapoznaniu się z najczęściej występującymi „Przeszkodami komunikacyjnymi”, które wpływają na powstawanie sytuacji „trudnych” w kontakcie z klientem.
  • Rama partnerstwa, czyli pierwszy krok do rozwiązywania konfliktów i budowania długofalowych relacji z klientami w myśl zasady WIN-WIN, według Dr Dudleya Weeksa, pracującego nad rozwiązywaniem konfliktów w partiach politycznych oraz dużych korporacjach, w ponad 60 krajach.

  • Konflikty – 12 najczęstszych Przeszkód w komunikacji, prowadzących do konfliktu i trudności w procesie sprzedaży, ujęte w cztery grupy:

  1. Dawanie rozwiązania
  2. Osądy
  3. Zaprzeczanie
  4. Przesłuchiwanie
  • Słuchanie Odzwierciedlające – niezwykle pomocna umiejętność, umożliwiająca odzwierciedlenie uczuć i informacji z zawartości wypowiedzi drugiej osoby.

  • Pytania zorientowane na rozwiązanie konfliktu, czyli Model Zmiany, nazywany podejściem Zorientowanym na Rozwiązanie, opracowany przez Steva de Shazera oraz Insoo Kim Berga.

  • Komunikat „JA”, składający się z trzech części komunikat „JA”, zaproponowany przez Dr Thomasa Gordona, dający duże szanse na osiągnięcie następujących rezultatów:

  1. Umożliwia dokonanie zmiany w zachowaniu drugiej osoby, które uważasz za nieakceptowane.
  2. Pozwala chronić poczucie własnej wartości osoby, z którą jesteś w konflikcie.
  3. Kładzie duży nacisk na jakość relacji między Tobą a tą drugą osobą.
  4. Umożliwia zrozumieć drugiej stronie, co się między Wami dzieje, oraz pomaga podnieść, jakość jej działań.
Dzień II 
ta część szkolenia będzie poświęcona ćwiczeniu zaawansowanych umiejętności komunikacyjnych, niezbędnych w profesjonalnej sprzedaży oraz poznaniu szeregu technik wykorzystanych w sprzedaży.
  • W jaki sposób mówić o produkcie i usłudze, aby przekonać klienta za pierwszym razem i bezbłędnie trafić opisać je w taki sposób, aby klient miał jak najmniej zastrzeżeń.

  1. Ognisko zainteresowań, czyli co ludzi najbardziej interesuje w momencie, kiedy prezentuje się im produkt bądź usługę.
     
  2. Schemat prezentacji i sprzedaży w oparciu o Ognisko zainteresowań zawierający odpowiedzi na pytania: Dla kogo? Kiedy? W jakim miejscu? Jak używać/stosować?
  • Użycie metafory w procesie sprzedaży, czyli jak tworzyć wizję produktu/usługi w umyśle klienta w niezauważalny sposób:

  1. W jaki sposób konstruować metafory?
  2. Jak tworzyć metafory pod konkretną usługę/produkt?
  3. Na którym etapie procesu sprzedaży stosować metaforę?
  • Zaawansowane techniki sprzedaży;

  1. Technika kontrastu, czyli umiejętne posługiwanie się porównaniami;

  2. Język ujarzmiania, czyli, w jaki sposób utrzymywać przewagę nad rozmówcą, przy pomocy, następujących metod: milczenie, budzenie wątpliwości, użycie wieloznaczności;

  3. Technika przesądów, czyli, w jaki sposób umiejętnie prezentować dane liczbowe i statystyki;

  4. Technika przygwożdżenia, bardzo dobrze sprawdzająca się w sytuacji kiedy klienci przywiązuję dużą wagę do dobrej prezentacji przed innymi;

  5. Technika przyjaciół, czyli zapoznanie z techniką wykorzystywaną niemalże przez wszystkich handlowców;

  6. Technika skojarzeń, czyli jak przy pomocy odpowiednich słów, wywołać natychmiastowy obraz w wyobraźni klienta;



Eksperci
Adam Gnych
Trener NLP, Trener, Konsultant, Doradca Coach. Psycholog praktyk. Trener NLP - International Association for Neuro-Linguistic Programming. Dr Richard Bolstad, Dr Lucas Derks, Julia Kurusheva. Associate Trainer of NLP - Polski Instytut NLP. Peter Schütz. Certyfikowany Trener Komunikacji Transformującej wg metody dr Richarda Bolstada. Certyfikat Master Practitioner in the Art Of NLP – Instytut Neurolingwistyki - Andrzej Batko. Certyfikat Practitioner in the Art Of NLP – Instytut Neurolingwistyki - Andrzej Batko. System Thinking – Joseph O’Connor. Prelegent na licznych konferencjach biznesowych, w tym u boku Profesora Roberta Cialdiniego, podczas wystąpienia: „Wielki sukces niewielkim kosztem”, które odbyło się w 2014 roku, dla 500 osób.  Absolwent studiów podyplomowych Retoryka i Krytyka Praktyczna – Instytut Badań Literackich Uniwersytet Warszawski. Absolwent European Academy of Diplomacy. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Trener umiejętności psychospołecznych I stopnia, rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Prezes Platformy Testów, oferującej rozwiązania HR dla biznesu. Prowadzi długofalowe projekty doradczo szkoleniowe dla największych korporacji w kraju, trwające po 18 dni szkoleniowe rozłożone na dwuletnie projekty. Akademia Negocjacji, Akademia Lidera, Akademia Sprzedaży i Obsługi Klienta realizowane między innymi dla PGE, PGE Elektrownia Bełchatów, PGE Energia Jądrowa, Polpharma, Samsung, Comforty i wielu innych. Praktyk sprzedaży, zarządzania, negocjacji, retoryki i erystyki oraz wywierania wpływu i perswazji. Występuje jako Ekspert w TVP2, TVN. Przez 18 lat przeprowadził ponad 3000 dni szkoleniowych, w których
Więcej
Informacje organizacyjne
Cena obejmuje:
- udział w szkoleniu oraz indywidualne konsultacje z ekspertem
- lunch i nielimitowany serwis kawowy
- materiały szkoleniowe        
- zaświadczenie udziału (certyfikat)
- anonimowa ankieta ewaluacyjna

Zgodnie z regulaminem na 7 dni przed terminem szkolenia poinformujemy Państwa o statusie szkolenia, a w przypadku potwierdzenia jego realizacji, prześlemy szczegółowe informacje organizacyjne wraz z podaniem dokładnego miejsca organizacji szkolenia.
_________________________________________________________________________
GODZINY ZAJĘĆ:
MIEJSCE:
24-25.05.2018
I dzień 10:00-16:00
II dzień 09:00-15:00
Kolejowa 47 lok. U-23 Warszawa
Nasza sala
Nasza sala
Nasza sala
Pliki do pobrania
Broszura imprezy

Wzór oświadczenia o zwolnieniu z VAT

Pobierz
Formularz zgłoszeniowy w PDF

Zapoznaj się z regulaminem Polskiej Platformy Szkoleniowej Pobierz regulamin


Pouczenie od odstąpienia od umowy Pobierz dokument