PPS
+48 22 100 44 61
kalendarz szkoleń biznesowych
Google AdWords i Google Analytics dla menedżera - praktyczny przewodnik

Google AdWords i Google Analytics dla menedżera - praktyczny przewodnik

CENA:
0 zł + 23% VAT
Przy zgłoszeniu przesłanym do 28 września 2017
0 zł + 23% VAT
Przy zgłoszeniu przesłanym po 28 września 2017

05-06.10.2017
I dzień 10:00-17:00
II dzień 9:00 - 16:00
Sala stacja wiedzy ul. Kolejowa 47 lok. U-23 Warszawa
Warsztaty
Galeria wydarzenia
Opis
Biorąc udział w szkoleniu będą mieli Państwo okazję nauczyć się najlepszych praktyk reklamy w Internecie od Certyfikowanego Trenera Google AdWords. Dowiedzą się Państwo jak skutecznie reklamować się w Internecie ale również, że Google to nie tylko wyszukiwarka ale również reklama graficzna czy remarketing.

Strategiczne podejście do reklamy sprawi, że:
  • dotrą Państwo do Klientów w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google
  • będą mogli samodzielnie tworzyć kampanie i nimi zarządzać
  • oceniać skuteczność poszczególnych źródeł ruchu
  • alokować wydatki reklamowe proporcjonalnie do efektywności
  • a przede wszystkim poznają praktyczną stronę Google AdWords i Google Analytics

Szkolenie o charakterze interaktywnych zajęć - stawiamy na otwartość, zadawanie pytań i praktykę

UWAGA:
Warsztaty przy komputerach – prosimy uczestników o zabranie na szkolenie laptopa


Korzyści
  • Trener rekomendowany przez Google
    Szkolenie poprowadzi Certyfikowany Trenera Google AdWords dzięki czemu otrzymują Państwo gwarancję jakości i prezentacji zawiłych spraw językiem dla ludzi.


 

  • Strategia i możliwości
    Poznają Państwo strategię obecności online i możliwości narzędzi dostępnych w Google AdWords, które przetestowane zostały z klientami na budżecie ponad 12 mln zł.

 
  • Praktyczne szkolenie
    Warsztaty wypełnione zostały praktycznymi ćwiczeniami na komputerze i najlepszymi praktykami Google. Krok po kroku przeprowadzimy Państwa przez możliwości Google AdWords.

 
  • Wzrost przychodów
    Skuteczność marketingu = wzrost przychodów czyli wykorzystanie Google AdWords do zwiększania przychodów.
Program
I dzień - Najlepsze praktyki Google ADWords
 
Promocja witryny w Internecie
  • Wprowadzenie do reklamy internetowej
  • Rynek reklamy internetowej  w Polsce i na świecie
  • Psychologia wyszukiwania użytkowników - wyszukiwarka a Twoi klienci
  • Zasięg Google Adwords – rodzaje kampanii Google AdWords
  • Podstawowe pojęcia i zasady  działania Adwords
Planowanie i efektywna budowa kampanii AdWords
  • Planowanie i opracowanie strategii kampanii
  • Strategia kampanii a właściwa konstrukcja konta
  • Copywriting reklam
  • Śledzenie rezultatów kampanii
  • Badanie popytu i rentowności słów kluczowych
  • Badanie konkurencji i poprawa widoczności promowanej oferty
Możliwości platformy Google AdWords
  • Reklama graficzna
  • Reklama video w sieci YouTube
  • Istota remarketingu i jego rodzaje
  • Kampanie zakupowe
  • Reklama w Gmail’u
Zasady reklamowe Google a obostrzenia prawne
 
II Dzień -  Najlepsze praktyki  Google Analytics
 
Analiza funkcji i sekcji raportowych Google Analytics
  • Interfejs Google Analytics
  • Analiza raportów Odbiorcy
  • Analiza raportów Pozyskiwanie
  • Analiza raportów Zachowanie
  • Analiza raportów Cele
Google Analytics w służbie Google AdWords
  • Śledzenie przychodów i sprzedaży ecommerce
  • Śledzenie zdarzeń
  • Śledzenie celów mikrokonwersji
  • Śledzenie ścieżek użytkowników
Dostosowanie Analytics dla menedżera
  • Konfiguracja filtrów i widoków danych
  • Konfiguracja wyszukiwarki wewnętrznej
  • Aktywacja danych demograficznych
  • Konfiguracja remarketingu Google Analytics
  • Eksportowanie informacji z Search Console
Ocena skuteczności działań sprzedażowych
  • Implementacja Google Tag Managera
  • Konfiguracja remarketingu Google Analytics
  • Implementacja narzędzi mierzących aktywność użytkownika
  • Polityka tagowania źródeł działań marketingowych
 
Informacje organizacyjne
W ramach szkolenia zapewniamy uczestnikom: drukowane materiały szkoleniowe, przerwy na kawę wraz z poczęstunkiem oraz lunch. Każdy z uczestników otrzymuje certyfikat udziału w szkoleniu oraz ma możliwość konsultacji z ekspertem.
GODZINY ZAJĘĆ:
MIEJSCE:
05-06.10.2017
I dzień 10:00-17:00
II dzień 9:00 - 16:00
Sala stacja wiedzy ul. Kolejowa 47 lok. U-23 Warszawa
Nasza sala
Nasza sala
Nasza sala
Pliki do pobrania
Broszura imprezy

Wzór oświadczenia o zwolnieniu z VAT

Pobierz
Formularz zgłoszeniowy w PDF

Zapoznaj się z regulaminem Polskiej Platformy Szkoleniowej Pobierz regulamin

Pouczenie od odstąpienia od umowy Pobierz dokument

Zapoznaj się z obowiązkiem informacyjnym Pobierz dokument