PPS
+48 22 100 44 61
kalendarz szkoleń biznesowych
Badanie publiczności - jak skutecznie budować ofertę edukacyjną w kulturze?

Badanie publiczności - jak skutecznie budować ofertę edukacyjną w kulturze?

CENA:
0 zł + 23% VAT
Przy zgłoszeniu przesłanym do 07 listopada 2016
0 zł + 23% VAT
Przy zgłoszeniu przesłanym po 07 listopada 2016

14 .11.2016
I dzień 10:00-16:00
Al. Jerozolimskie 123A
Warszawa
Warsztaty
Opis
Instytucje kultury muszą znać i rozumieć odbiorców, aby móc tworzyć ofertę wychodzącą naprzeciw ich potrzebom a tym samym efektywnie realizować swoją misję. Takim źródłem wiedzy są m.in. badania publiczności a można je realizować na wiele różnych sposobów.
Zapraszamy do udziału w warsztacie, w trakcie którego ekspertka wprowadzi Państwa w tajniki prowadzenia takich badań.
Korzyści
Uczestnicy warsztatu:

  • poznają najnowsze trendy,
  • nauczą się, jak określić swojego typowego odbiorcę – tzw. personę,
  • jak zaplanować proces badawczy?
  • jak dobrać metodę odpowiednią do danej grupy odbiorców?
  • poznają również wybrane metody badawcze, odpowiednie dla badań publiczności,
  • dowiedzą się, jak umiejętnie korzystać z danych wewnętrznych, które mogą być alternatywą dla drogich i skomplikowanych projektów badawczych w przypadku dysponowania małymi budżetami. 
Program

1.     Nowa widownia – nowe trendy

2.     Typowy odbiorca działań – „persona”

  • Dane socjodemograficzne
  • Zachowania, postawy, wartości
  • Używanie nowych technologii
  • A co jeśli person jest kilka - segmentacja

3.     Planowanie procesu badawczego

  • Analiza dostępnych danych
  • Ustalenie celów
  • Ustalenie zakresu zagadnień
  • Określenie pojęć i ich operacjonalizacja
  • Ustalenie populacji i próby
  • Wybór metody badawczej
  • Gromadzenie obserwacji
  • Analiza i wyciąganie wniosków
  • Opracowanie raportu z badań
  • Promocja wyników raportu

4.     Metody badań publiczności

  • Badania sondażowe
  • Analiza treści – informacje w mediach tradycyjnych i społecznościowych, opinie zwrotne nadsyłane pocztą e-mail
  • Analiza danych o zachowaniach – statystyki ruchu na stronach www, statystyki z platform mediów społecznościowych, badania widowni internetowej
  • Zogniskowane wywiady grupowe
  • Wywiady indywidualne
  • Pomiary psychofizjologiczne – eyetracking, itd.
  • Techniki projekcyjne

5.     Growth hacking – jak korzystać z danych wewnętrznych, aby poznać oczekiwania publiczności

Eksperci
Anna Miotk
Od początku kariery zawodowej specjalizuje się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (PR, marketing, social media). Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Poprzednio, w latach 2008-2014 odpowiadała za badania i rozwój produktu, raporty i analizy medialne oraz wybrane działania marketingowe dla marki Newspoint. W latach 2001-2007 pracowała w agencjach public relations. Karierę zawodową rozpoczęła w 2001 roku w On Board PR. Odpowiadała za relacje medialne dla firmy Zibi (marki CASIO, Seiko, Atlantic), działania PR korporacyjnego dla firmy Uno Fresco Tradex (obecnie Bakalland) oraz I edycję kampanii edukacyjnej Zdrowe Zatoki dla US Pharmacia. Opracowała też metodologię Diagnozy Medialności Produktu, opatentowaną przez firmę w 2004 roku. Od 2004 roku była związana z agencją Weber Shandwick. Realizowała projekty dla firm z sektorów: nowych technologii (Agfa, Euronet, BT), FMCG (Danone) oraz healthcare (Abbott Laboratories). Przygotowywała również liczne strategie komunikacyjne dla potencjalnych klientów firmy. W latach 2005-2007 była Account Managerem w ITBC Communication, gdzie koordynowała realizację strategii komunikacyjnych dla firm z sektora nowych technologii (m.in. Avaya, ArchiDoc, Epicor Software Corporation, Interactive Intelligence, Sabre Holdings) oraz prowadziła projekt badawczy dotyczący PR w sektorze nowych technologii. Odpowiadała również za działania PR prowadzone przez agencję. Z wykształcenia  magister socjologii, absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. W grudniu 2010 r. obroniła rozprawę doktorską „Metody pomiaru i oceny rezultatów działań public relations stosowane w
Więcej
Informacje organizacyjne
W ramach szkolenia zapewniamy uczestnikom: drukowane materiały szkoleniowe, przerwy na kawę wraz z poczęstunkiem oraz lunch. Każdy z uczestników otrzymuje certyfikat udziału w szkoleniu oraz ma możliwość konsultacji z ekspertem.
GODZINY ZAJĘĆ:
MIEJSCE:
KORZYŚCI
14 .11.2016
I dzień 10:00-16:00
Al. Jerozolimskie 123A
Warszawa
Goolden Floor - Millenium Plaza
Goolden Floor - Millenium Plaza
Goolden Floor - Millenium Plaza
Pliki do pobrania
Broszura imprezy

Wzór oświadczenia o zwolnieniu z VAT

Pobierz
Formularz zgłoszeniowy w PDF

Zapoznaj się z regulaminem Polskiej Platformy Szkoleniowej Pobierz regulamin

Pouczenie od odstąpienia od umowy Pobierz dokument

Zapoznaj się z obowiązkiem informacyjnym Pobierz dokument