PPS
+48 22 100 44 61
eksperci szkolenia warszawa
 Anna Miotk

Anna Miotk

Od początku kariery zawodowej specjalizuje się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (PR, marketing, social media). Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Poprzednio, w latach 2008-2014 odpowiadała za badania i rozwój produktu, raporty i analizy medialne oraz wybrane działania marketingowe dla marki Newspoint. W latach 2001-2007 pracowała w agencjach public relations. Karierę zawodową rozpoczęła w 2001 roku w On Board PR. Odpowiadała za relacje medialne dla firmy Zibi (marki CASIO, Seiko, Atlantic), działania PR korporacyjnego dla firmy Uno Fresco Tradex (obecnie Bakalland) oraz I edycję kampanii edukacyjnej Zdrowe Zatoki dla US Pharmacia. Opracowała też metodologię Diagnozy Medialności Produktu, opatentowaną przez firmę w 2004 roku. Od 2004 roku była związana z agencją Weber Shandwick. Realizowała projekty dla firm z sektorów: nowych technologii (Agfa, Euronet, BT), FMCG (Danone) oraz healthcare (Abbott Laboratories). Przygotowywała również liczne strategie komunikacyjne dla potencjalnych klientów firmy. W latach 2005-2007 była Account Managerem w ITBC Communication, gdzie koordynowała realizację strategii komunikacyjnych dla firm z sektora nowych technologii (m.in. Avaya, ArchiDoc, Epicor Software Corporation, Interactive Intelligence, Sabre Holdings) oraz prowadziła projekt badawczy dotyczący PR w sektorze nowych technologii. Odpowiadała również za działania PR prowadzone przez agencję.

Z wykształcenia  magister socjologii, absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. W grudniu 2010 r. obroniła rozprawę doktorską „Metody pomiaru i oceny rezultatów działań public relations stosowane w Polsce” na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Promotorem rozprawy był prof. Jerzy Olędzki.

Lubi dzielić się swoją wiedzą z innymi, występując na konferencjach i prowadząc warsztaty oraz szkolenia. Prowadzi zajęcia m.in. na Wydziale Zamiejscowym SWPS w Sopocie (Studia Podyplomowe PR), Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie (Studia Podyplomowe Public Relations), Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach (Public relations – nowoczesna komunikacja w praktyce) oraz Akademii L. Koźmińskiego (Marketing internetowy).
Kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills, uzyskany w maju 2010 r. Jeste autorką książek „Skuteczne social media” (Onepress, Katowice, 2013) i „Badania w public relations” (Difin, Warszawa 2012) oraz współautorką książek: „Badania i pomiar efektów w public relations”, „Leksykon public relations”, „Public relations. Społeczne wyzwania”.  Publikuje artykuły na temat badań w PR, Internetu, pomiaru efektów działań PR i tworzenia strategii komunikacyjnych w mediach branżowych (m.in. Piar.pl, Brief, Marketing w Praktyce, PRoto.pl) Wypowiada się w mediach biznesowych i marketingowych.  
Realizuje projekty badawcze dotyczące tematyki public relations – projekty “Działania public relations w sektorze nowych technologii” i “Opinie polskich specjalistów PR na temat pomiaru działań PR”.
Angażuje się w różne inicjatywy związane z branżą PR/marketingu:

  • od 2009 r. bierze udział w pracach grupy roboczej ds. badań IAB Polska
  • od 2013 r. należy do Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii
  • w 2013 r. została mianowana do Rady Programowej Laboratorium Badań Medioznawczych Uniwersytetu Warszawskiego
  • w 2014 r. była członkinią Rady Programowej konferencji Digital Research for Marketing

Zrealizowane projekty

Zapoznaj się z regulaminem Polskiej Platformy Szkoleniowej Pobierz regulamin

Pouczenie od odstąpienia od umowy Pobierz dokument

Zapoznaj się z obowiązkiem informacyjnym Pobierz dokument