PPS
+48 22 100 44 61
eksperci szkolenia warszawa
 Agnieszka Dzienisiewicz

Agnieszka Dzienisiewicz

Trener Sprzedaży, Trener Zmian, konsultant, autorka programów szkoleniowych i edukacyjnych, specjalista w zarządzaniu zespołami odpowiedzialnymi za sprzedaż w terenie i wspieraniu procesów grupowych w organizacjach. Z wykształcenia socjolog, absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania Personelem oraz Collegium Civitas w Warszawie. Posiada doświadczenie jako menedżer i specjalista w zarządzaniu zespołami handlowymi i odpowiedzialnymi za obsługę klienta. Zajmowała się między innymi: koordynowaniem pracy zespołu, budowaniem strategii sprzedaży i obsługi klienta w nowoczesnym oraz tradycyjnym kanale rynku, rekrutacją, selekcją oraz adaptacją pracowników, a także rozwojem ich umiejętności w obszarach dotyczących m.in. organizacji i optymalizacji procesów sprzedażowych, wiedzy produktowej, obsługi klienta, organizacji pracy, komunikacji poprzez szkolenia i coaching zespołu handlowego.
Kompetencje wykorzystywane w pracy trenerskiej rozwijała w Akademiach: Trenerzy Sprzedaży i Trener Zmian oraz uczestnicząc w różnych warsztatach dotyczących m. in.: doskonalenia umiejętności trenerskich, zarządzania zespołem, coachingu i mentoring, rozwoju zawodowego i szkoleń, zarządzania projektami, zarządzania kompetencjami, negocjacji, komunikacji, obsługi klienta i sprzedaży.
Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w branży Retail oraz sieciach handlowych, a także działach sprzedaży międzynarodowych wydawnictw, rozpoczynając od stanowiska asystenckich i sukcesywnie awansując na stanowiska kierownicze. Jako Trener Wspierający w międzynarodowej firmie sektora telekomunikacyjnego prowadziła szkolenia, mentoringi i coachingi dla kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla oraz wspierała i koordynowała wdrażanie procesów rozwojowych i biznesowych w organizacji. Wspiera kadrę menedżerską we wdrażaniu zmian w organinizacji.

Prowadzi szkolenia biznesowe rozwijające kompetencje pracowników i kierowników średniego oraz wyższego szczebla sektora publicznego oraz firm prywatnych:

  • Wspierania i rozwoju kompetencji menedżerskich: psychologia w zarządzaniu, przywództwa i budowania zespołu, wyznaczanie celów, delegowanie i monitorowanie, motywowanie, komunikacja, ocena pracowników, rozwój kompetencji pracowników, coaching menedżerski, mentoring,
  • Wspieranie obszarów związanych ze skutecznością działań sprzedażowych: optymalizacja procesów sprzedażowych, techniki sprzedaży, negocjacje, obsługa klienta, coaching zespołów sprzedaży, merchandising,
  • Prowadzi warsztaty ogólnorozwojowe: komunikacja i współpraca w zespole, zarządzanie sobą w czasie, asertywność, zarządzanie zmianą, przygotowywanie prezentacji i prowadzenie wystąpień publicznych
  • Oraz szkolenia specjalistyczne: procesy naboru i ocen okresowych pracowników w służbie cywilnej, rekrutacja i derekrutcja pracowników, szkolenia dla trenerów.

Realizowała szkolenia m.in. dla:

Media Saturn Holding Polska Sp. Z o.o., Grupa Techno – Service S.A., GUE Suez S.A., UPC Polska Sp. z o.o., Poczta Polska SA, Deloitte, Provident Polska Sp. z o.o., Instytut Wydawnictwa Raabe, BC Edukacja SP. z o.o., Egmont Polska Sp. z o.o., Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o., Grupa Orlen SA, ASmet Sp. z o.o., Gamma Sp. J., BMM Sp. z o.o., AP Edukacja Sp. z o.o., Klaster Mazurskie Okna, MORIZON SA, Libella Sp. z o.o., AZ-Color Sp. z o.o., P.P.M. Klimawentex Sp. z o.o., Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. H. Chodkowskiej w Warszawie, Akademia Medyczna we Wrocławiu, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Sprawiedliwości, Urząd Żeglugi Śródlądowej, Rządowe Centrum Legislacji, Ministerstwo Sprawiedliwości, Urząd Miejski w Sulejówku, Urząd Miejski w Legionowie, Urząd Miejski w Zambrowie, Urząd Miejski w Ostrołęce, Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Zrealizowane projekty
Zapoznaj się z regulaminem Polskiej Platformy Szkoleniowej Pobierz regulamin


Pouczenie od odstąpienia od umowy Pobierz dokument